We zijn vandaag open van 08:00 tot 17:30
Apotheek Medisch Centrum Schiebroek
Home Complimenten en klachten

Complimenten en klachten

Uw mening telt – help ons verbeteren

Bij Apotheek Medisch Centrum Schiebroek streven we naar de best mogelijke zorg en service. Uw mening is daarbij van grote waarde. Of u nu een compliment wilt geven of een klacht wilt melden — we horen het graag.

Heeft u een compliment?

Heeft u een positieve ervaring gehad met onze medewerkers, dienstverlening of zorgverlening? Laat het ons weten! U kunt een positieve feedback hier schrijven. Uw compliment wordt gedeeld met het betrokken team en draagt bij aan motivatie en kwaliteitsverbetering.

Heeft u een klacht of suggestie?

Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij nemen klachten serieus en zien ze als een kans om te verbeteren.
U kunt uw compliment of klacht op verschillende manieren doorgeven:

  • Via ons email info@apotheekmcs.nl
  • Telefonisch via 010 418 35 38
  • Persoonlijk in de apotheek

Wat gebeurt er met uw klacht?

  • U ontvangt binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging
  • Binnen 14 dagen krijgt u een inhoudelijke reactie
  • Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld

Niet tevreden met de afhandeling? We doen ons best om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er ondanks onze inspanning toch niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke instantie via apotheek.nl. Deze route is bedoeld als stap na het contact met ons, en biedt een objectieve beoordeling van uw situatie.